MedlemMedlemslogin/ændringer

Medlemslogin

For at sikre, at du modtager de nødvendige informationer fra klubben, er det vigtigt, at du har opdateret dine egne data.

Husk at logge på og ændre dine stamdata, hvis du:
- flytter
- får nyt telefonnummer
- får nyt mobilnummer
- får ny emailadresse
- får nyt betalingskort

Vores kommunikation vil primært foregå via email og i nogle tilfælde via SMS. Hvis vi ikke har registreret korrekt emailadresse eller mobilnummer på dig, vil du af gode grunde ikke modtage den information, som du har behov for.

Hvis du har fået nyt betalingskort, kan du følge denne guide, når du er logget ind.

- Vælg medlem (ved samme emailadresse står alle medlemmer samlet på forsiden)
- Vælg økonomi (øverst til venstre)
- Vælg kortoplysninger under "Betalingskort", i menuen til venstre
- På denne side trykker du på knappen "Skift kort". Indtast nye kortoplysninger og afslut med "Tilmeld abonnement".

- Når dette er udført og din betaling eventuelt er i restance,  skal du vælge punktet "Betalinger" under afsnit "Betalingskort" i menuen til venstre.

- Vælg fanebladet "Afbrudte" oppe i toppen

- Klik på knappen "Forsøg igen" ud for betalingsid xxx (se eventuelt dato)

Link til vejledning - Skift Betalingskort

Link til vejledning - Tilknyt Betalingskort

Har du glemt din adgangskode? Bestil en ny kode her:
Glemt adgangskode?

Klik på "Glemt adgangskode". Indtast herefter din emailadresse (fortrinsvis) eller dit mobilnummer- og en ny adgangskode vil straks blive tilsendt dig via enten SMS eller email.

Du kan efterfølgende ændre din adgangskode under din profil.

Problemer?? - Kontakt:

Brian Larsen