SkitureSkiture

Forårsski i Østrig

Monday d.11. March 2024

Turen er kør-selv med 4. eller 5. skidage. Vi bor på hotel Tirolerhof i Wildschönau. Der er undervisning for alle deltagere 3 formiddage, søndag, mandag og tirsdag.

Læs om turen her: Tur folder

Tilmelding: Uge 11 tur tilmelding

Ski og oplevelser

Sunday d.10. March 2024

Tilmelding snarest og senest 30. august.
Nis Peder Juhl, Højdevej 8 9500 Hobro

Se turfolder her: Uge_10_Livigno_folder.pdf

Hobro på Ski til Sverige

Tuesday d.5. March 2024

All Inclusive! Prisen er inkl. færge t/r, 5 overnatninger i lejlighed, liftkort, skiundervisning, slutrengøring og forplejning. Sverige – Stöten i uge 10 5. - 10. marts 2024 Tilmeldingen åbner d. 4. september 2023

Priser: Voksen 18-99 år: kr. 4.995,-

Unge 7-17 år: kr. 4.795,-

Børn 0-6 år: kr. 3.995,-

Turdeltager uden liftkort: kr. 3.995,-

(Aldersskæring er d. 2/3-2024) Prisen er pr. person v/min. 4 personer pr. lejlighed og bil. Ønsker man mod betaling at være færre personer, kontakt da turlederen.

Der er indregnet et uddannelsesbidrag på kr. 75,- i prisen pr. deltager.

Deltagelse forudsætter medlemskab af Hobro Skiklub. Tilmelding er først gældende når depositum kr. 1.000,- pr. person er betalt til: Reg.nr. 9070 konto 2075001854 Husk navn ved indbetaling og samtidig mail med fulde navn og fødselsdag på alle deltagere til: tinabygholm@hotmail.com Restbeløbet betales senest d. 5. januar 2024.

Stöten er et super godt skiområde og meget velegnet til børnefamilier. Der er bakker både for de mindste, begyndere og øvede, samt flere skiparker. www.stoten.se

Ophold:

Lejlighederne hedder Stöten Mitt, der ligger helt tæt på liftsystemet, og vi bor min. 4 personer i hver. Der er 2 soverum med hver 2 senge, samt 2 sovepladser i stuen på en sovesofa. Der vil være småting, man selv skal medbringe.

Mad:

I prisen er medregnet, indkøbt og pakket 5 x morgenmad, 5 x frokost og 5 x aftensmad. Man tilbereder selv maden. På turen derop og hjem står man selv for forplejning. Men der er ofte rigeligt mad, så man kan smøre en madpakke til hjemturen. Madplan bliver sendt til jer i god tid inden afrejsen.

Tilmeldingen åbner d. 4 september

Området:
Stöten er et super godt skiområde for begyndere og let øvede.
Stöten er velegnet til børnefamilier, og der er flere skiparker. Samt et børneområde med lift og bakker for de mindste og begyndere.
www.stoten.se

Transport:

Vi kører i private personbiler.
Alle biler skal fyldes op med min. 4 personer

Alpin skiundervisning:
Skiundervisning er obligatorisk for alle.

Kontakt / spørgsmål, turleder Tina Bygholm eller Dorthe Villumsen

Vi glæder os til at se dig.
Mange skihilsen
Tina Bygholm, tlf. +45 26194021 tinabygholm@hotmail.com