Historie

Klik på linket ovenfor, og læs om spændende brudstykker fra skiklubbens lange historie, som tager sin spæde begyndelse tilbage i midt-70'erne.

Bestyrelse/udvalg

Niels Leth-Sørensen

Gyvelvej 3, 9500 Hobro

E-mail: nielsleth@live.dk

Tlf.: 3027 0485

Udvalg: Turlederudvalget, Alpinudvalg, ansvarlig for hjemmesiden

Kasserer

Dorthe Villumsen

Smedevej 32, 9500 Hobro

E-mail: dv@villumsign.dk

Tlf.: 2873 9893

Udvalg: Afterskiudvalg, Skismøredag

Sekretær

Henrik Sønderholm

Violvej 47, 9500 Hobro

E-mail: henriksonderholm@gmail.com

Tlf.: 6140 5141

Udvalg: Aktivitetsudvalg, Hjemmesideudvalg

Hobro Skiklubs formål er:

-At samle alle der har interesse for skisport.
-At skaffe de bedste muligheder for at få mere glæde af sporten ved bl.a. træning, kurser, og deltagelse i små og store konkurrencer.
-At arrangere tur i ind- og udland.

Alle aktiviteter kan dyrkes af børn og voksne i fællesskab, for skiløb kender ingen aldersgrænse.

Vi tilbyder

Et levende og indholdsrig hjemmeside, skigymnastik og fortræning til juniorer og voksne, korte og lange instruktionsture, udlån af skiudstyr til børn og begyndere, klubaftener med et oplysende indhold.
Når der er sne i Danmark tilbyder vi gratis skilift, og vi sørger for der er mulighed for at dyrke langrend på mærkede løjper.

Vi tager os af begyndere på ski. Er du i tvivl om du eller din familie kan lære at løbe på ski, at det er noget for dig/jer at være med i en skiklub ?

Læs om en nybegynderberetning her på hjemmesiden i SkiNyt nr. 81 s. 21 eller beretning fra uge 7 2011, side 6.

Hobro Skiklub er medlem af DGI