Skiture

Info

Turene i Hobro Skiklub er en vital del af klubbens aktiviteter. Det er for alvor her sport og klubliv forenes.

I forhold til det sportslige tilbydes der instruktion på alle turene. Et vigtigt mål i Hobro Skiklub er at medvirke til, at medlemmerne bliver bedre og mere sikre på ski. Det sker bedst gennem instruktion. Typisk tilbydes der på vores ture 2-3 timers undervisning, et passende antal dage i forhold til turens længde. Vi finder det vigtigt, at undervisningen foretages af danske instruktører - derfor benytter vi klubbens egne dygtige instruktører.Der er på alle ture med instruktion et uddannelsesgebyr på kr. 75,- som er indregnet i prisen, men går direkte til uddannelse af klubbens instruktører.

En lige så vigtig del af turlivet er samværet med andre skientusiaster. Intet kan, som en oplevelsesrig tur på bjerget sammen med ligesindede, være med til at skabe kontakt og glæde mellem mennesker. Gennem samlet indkvartering, fælles spisning og fælles aktiviteter efter skiløbet er det et mål for Hobro Skiklub, at vi dyrker fællesskabet og at vi sammen skaber klublivet og samtidig har respekt for personlige ønsker.

Der er på nuværende tidspunkt ingen ture planlagt, hvor der kan tilmeldes