InfoOm klubben

Denne side er under redigering

Benyt Skibiksen til at leje dit udstyr, på dine første ture.
Vi har professionelle til at klargøre og udlåne klubbens eget udstyr, til rigtige fornuftige priser.
Du skal ikke forvente at det er til ekspertløberen, men familien som gerne skal på sine første ture.

Som medlem kan du leje alpint skiudstyr, slalomski, -støvler og stave, hjelme samt seler mv. til de mindste. Langrendsudstyr til voksne.

Der er et bredt udvalg i størrelser lige fra de største voksne til de alleryngste fra 3 år. Udstyret bliver fornyet løbende, så der er meget nyt på hylderne.

Lånerne hæfter naturligvis for udstyret og betaler en mindre klubpris i leje til vedligeholdelsen. Et af klubbens formål er jo netop, at så mange som muligt kommer på ski, og her kan klubudstyret og vejledningen medvirke til en støtte i starten.

Medlemsleje i Skibiksen hos:
Nis Peder Juhl, Højdevej 8, Hobro
marieognisjuhl@gmail.com